?

Log in

No account? Create an account
Записки про Адюшу, Даньку и не только
Почта 
26-янв-2012 01:51 pm
3-2014
Жаловаться полезно.
Вчера на сайте почты написала мейл
שלום,
אני גרה בגני תקווה, ישוב עם סניף דואר אחד עם פקידה אחת ל 14 אלף תושבים.
תורים ארוכים של 40-50 דקות, זה מצב הרגיל בסניף.

בעבר כבר פיניתי אליכם בנושא זה ונאמר לי שכמות לקוחות בממוצע היא סבירה
לפקידה אחת ואין הצדקה כלכלית להעסיק עוד עובד.
הוצע לי להגיע לדואר בשעות הצהריים, רק נראה לי שזה הצעה לא ממש מתאימה
לאנשים שעובדים בשעות אלה.

מצ"ב קישור לוידיו שצילמתי בסניף.
http://www.youtube.com/watch?v=xNbBvvf152I


השעה 18:05, כבר אחרי סגירת הדלקות. בסניף ממתינים 15 אנשים.
הגעתי לדואר ב 17:35, יצאתי ב 18:20.
זה לא נראה לי סביר בשום צורה.
לא חייבים לקחת עובד במשרה מלאה, אבל לפחות לשעות העומס, לפחות להנפקת משלוחים.
בברכה,
אינה


Сегодня получила ответ:
אינה שלום,
נוכח פניות חוזרות ונשנות בנוגע לעומס הרב בסוכנות הדואר "מרכז הבמה",
מתוכננת פגישה בין נציגי חברת דואר ישראל לבין נציגי מועצת גני תקווה.
הפגישה נועדה על מנת לתת מענה לשיפור השירות לתושבים.

Надеюсь, что что-то сдвинется.
Comments 
26-янв-2012 12:07 pm
Искренне желаю, чтобы сдвинулось. Знаю не понаслышке, как оно бывает - так, как у вас.

Edited at 2012-01-26 12:07 (UTC)
26-янв-2012 01:29 pm
Ура!!! а то достали эти очереди!
26-янв-2012 01:42 pm
Посмотрим, даст ли это что-то.
26-янв-2012 01:40 pm
потом расскажи чем закончилась, у нас похожая проблема, наро жалуется, но дело стоит на мертвой точке :(
26-янв-2012 02:25 pm
стереотипы: два раза начинала читать пост и два раза прочла "жаловаться бесполезно":-)
This page was loaded окт 3 2022, 5:06 am GMT.